Automotive

13. března 2018 10:27

Koyo Bearings Česká republika s. r. o. pokračuje v modernizaci strojového parku

Dalším z řady strojů, které prošly kompletní modernizací, je otvorová bruska L9 ALS. Kvůli zastaralému systému řízení přestala být spolehlivá a byla dále nevhodná pro moderní ložiskovou výrobu.

V rámci modernizace byla ponechána jen původní tzv. šase, tedy hrubá nosná konstrukce stroje. Na původní šasi dodavatel osadil novou elektroniku, hydrauliku, motory včetně kompletního krytování a nového laku.
Dalším přínosem je stabilnější proces broušení dle požadovaných tolerancí v nižším cyklovém čase. Čas strávený na modernizaci externí firmou se pohybuje v rozmezí půl roku až rok, s ohledem na velikost zadání. Kompletní modernizace strojů a nákup nových bude pokračovat i v dalších měsících. Společnost Koyo Bearings Česká Republika s. r. o. je jedním z výrobních závodů nadnárodní korporace JTEKT, která sídlí v Japonsku. Ta je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí.

Redakčně zpracováno z www.koyobearings.cz

Mohlo by se Vám líbit

Inovativní podlahové desky Con-Pearl: Nová éra užitkových vozidel

Překližka je pro podlahy vozidel stále velmi používaný materiál, nicméně však již do jisté míry přežitý. Polypropylenové voštinové desky Con-Pearl, určené pro užitková vozidla, přicházejí […]

Grumant: Přesné soustružení hlubokých otvorů VBD s broušeným ostřím

Tímto článkem bychom chtěli uvést seriál věnovaný problematickým otázkám v obrábění. Cílem je informovat především výrobní firmy o novinkách a možnostech nových nástrojů zejména pro takové složité operace, […]

Společnost Rösler se stává výhradním celosvětovým prodejním partnerem zařízení řady DLyte Carbide společnosti GPAINNOVA pro povrchovou úpravu řezných nástrojů z tvrdokovu

Společnost Rösler Oberflächentechnik GmbH a španělská technologická skupina GPAINNOVA rozšiřují své partnerství: Společnost Rösler je již delší dobu výhradním distributorem strojů průmyslové řady DLyte společnosti […]